Πολιτική επιστροφών
Σε περίπτωση παραλαβής ελαττωματικού προϊόντος ο πελάτης υποχρεούται να ενημερώσει (τηλεφωνικά ή με email) εντός ημέρας ή την επομένη την εταιρία για την επίλυση του προβλήματος . O πελάτης θα πρέπει να συμπληρώσει την ειδική φόρμα αναλύοντας τον λόγο επιστροφής και να μας την αποστείλει μαζί με το προϊόν. Η συσκευασία του προϊόντος και τα συνοδευτικά καρτελάκια θα πρέπει να διατηρούνται σε άριστη κατάσταση όπως τα παρέλαβε. Η εταιρία ενημερώνει με email για την διαδικασία που θα ακολουθηθεί.
H εταιρία καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να διαθέτει στον πελάτη προϊόντα υψηλής ποιότητας γι΄ αυτό
και ελέγχει σχολαστικά τα προϊόντα πριν από την συσκευασία και την αποστολή τους. Η εταιρία έχει το δικαίωμα
να μην εγκρίνει επιστροφές που δεν ανταποκρίνονται στους όρους χρήσης και στην πολιτική επιστροφών που έχει ορίσει.
Από την πολιτική επιστροφής εξαιρούνται για λόγους υγιεινής τα σκουλαρίκια και τα σλιπάκια.
Λόγω covid 19 η εταιρία μας για λόγους ασφάλειας αποφάσισε να μην πραγματοποιούνται επιστροφές .
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ
Σε περίπτωση παραλαβής ελαττωματικού προϊόντος ο πελάτης υποχρεούται να ενημερώσει (τηλεφωνικά ή με email)
εντός ημέρας ή την επομένη την εταιρία για την επίλυση του προβλήματος . O πελάτης θα πρέπει να υποβάλλει την ειδική φόρμα αναλύοντας
τον λόγο επιστροφής και να μας αποστείλει το προϊόν. Η συσκευασία του προϊόντος και τα συνοδευτικά καρτελάκια θα πρέπει
να διατηρούνται σε άριστη κατάσταση όπως τα παρέλαβε. Η εταιρία ενημερώνει με email για την διαδικασία που θα ακολουθηθεί.
Τα έξοδα αποστολής και επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη. Σε περίπτωση υπαιτιότητας της εταιρίας τα έξοδα τα αναλαμβάνει η ίδια
καθώς και την αντικατάσταση του προϊόντος εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα με τον ίδιο κωδικό ή κάποιο άλλο ίσης αξίας ή επιστροφή των χρημάτων.
Η εταιρία διατηρεί το δικαίωμα της έγκρισης ή απόρριψης της επιστροφής